Komunikat RODO

W związku z tym, iż od 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, chcemy poinformować Państwa o przetwarzaniu danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Wszelkie informacje pod linkiem - Polityka prywatności danych

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij

Pomoc

Staraliśmy się maksymalne uprościć zakupy w naszym sklepie. Jednak ze względu na specyfikę zakupów w internecie i dużą ilość asortymentu zamieszczamy pomoc w zamawianiu.

 

1. Wybór towaru

W celu przejścia do interesującej nas dziedziny towaru prosimy skorzystać z menu po lewej stronie. Można także skorzystać z szybkiego menu na górnej belce:

Wybór menu

 

Klienci posiadający już konto mogą się od razu zalogować:

Logowanie

 

Wybierając kategorię ukaże nam się lista przedmiotów. Aby wyświetlić produkt klikamy na jego zdjęcie lub przycisk [Wyświetl]. Aby dodać go od razu do koszyka kliknij [Do koszyka]. Powrócić wyżej możemy klikając odpowiednie miejsce paska adresowego na górze listy:

Nawigacja na liście produktów

 

2. Dodawanie do koszyka

Będąc na stronie produktu, pod zdjęciem jest jego szczegółowy opis. Po prawej stronie zdjęcia znajduje się m.in. cena brutto, ilość i przycisk dodawania do koszyka. Proszę wpisać w pole ilości liczbę kupowanych produktów i dodać je do koszyka:

Pole produktu

 

W oknie koszyka po prawej stronie możemy na bierząco śledzić ilośc towaru, jego cenę i koszt wysyłki.

Jeśli w koszyku jest już wszystko co potrzebne, proszę kliknąć [ Realizuj zamówienie ].

 

3. Podsumowanie zamówienia.

Po kliknięciu przycisku [ Realizuj zamówienie ] wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia.

Można jeszcze na nim zmienić ilość towaru przyciskami zaz. na pomarańczowo. Na tym ekranie są podane sumy cen netto i (najniżej) brutto, a także koszt wysyłki:

Podsumowanie

 

Następnie przechodzimy niżej gdzie możemy wybrać zakup bez logowania, zalogowanie jeśli mamy konto i utworzenie konta:

Zalogowanie

 

Jeśli wybieramy zakup bez logowania pokaże się formularz do wprowadzenia danych wysyłki. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane. Miejsce na NIP pokaże się po wpisaniu nazwy firmy. Po wypełnieniu proszę kliknąć [ Zapisz ]:

Formularz

 

4. Wysyłka

Poniżej jest okno wyboru typu rozliczenia/wysyłki. Do wyboru pobranie lub przedpłata:

Sposób wysyłki

 

Po wybraniu proszę potwierdzić sposób zapłaty klikając na przycisk, który pojawi się poniżej:

Zapłata

 

5. Finalizacja

Po potwierdzeniu sposobu wysyłki/zapłaty pokaże się strona z podsumowaniem zamówienia. To ostateczny krok. Po kliknięciu na [ Zatwierdź zamówienie ] zostanie ono zapisane w systemie:

Zatwierdzanie

 

I gotowe! Obsługa sklepu zacznie je wykonywać. Jeśli wybraliśmy płatność przelewem po tym pojawi się jeszcze strona z danymi do przelewu:

Numer konta

 

Na adres e-mail podany w formularzu sklep prześle automatyczne wiadomości z podsumowaniem zamówienia i ew. danymi do przelewu.

Życzymy miłych zakupów!